21 octombrie 2017

IP: 54.80.209.254
Zona acces clienti

ro en de

ADVERTISING

Piata publicitara si nevoile tot mai complexe ale clientilor nostri fac ca hatline sa isi completeze gama de servicii in domeniul publicitatii prin serviciul de planificare publicitara si realizarea unor campanii de advertising. Campaniile de advertising produse de hatline propun o abordare exhaustiva a tuturor detaliilor de realizare si promovare: ne asumam intregul efort de analiza, stabilire a obiectivelor, cercetare, dezvoltare a strategiei, creatie si realizare a materialelor, alegerea canalelor de promovare, plasarea produselor publicitare si evaluarea eficacitatii campaniei. Orice proiect de advertising, odata depasite etapele de briefing impreuna cu clientul, de cercetare a pietei si a publicului tinta, poate fi reusit sau nu in functie de modul in care administratorii proiectului reusesc, impreuna cu echipa de creatie, sa raspunda la cele 3 intrebari definitorii pentru derularea corecta a intregului proces de advertising:


  • Care este intentia imediata a advertisingului?
  • Cine sunt cei carora li se adreseaza campania si ce reactii ar putea avea acestia?
  • Care este mesajul la care publicul tinta va reactiona pozitiv

Pentru a realiza obiectivele propuse la inceputul campaniei echipa hatline isi va pune aceste intrebari intr-o maniera constructiva.


Astel, identificarea intentiei de baza, definitorie pentru tonul campaniei se bazeaza pe o analiza simpla, realista care sa genereze o formulare scurta, concisa si clara. Aceasta deoarece primul rezultat al perceperii imaginii promovate trebuie sa fie o intelegere clara a produsului/serviciilor. Un concept vizual reusit si inedit are mari sanse sa nu aduca rezultatul scontat daca este asociat cu un mesaj textual ambiguu, evaziv, neclar. Identificarea corecta a publicului tinta necesita o abordare sistematic analitica - o cercetare minutioasa si o estimare a impactului social, psihologic, economic al campaniei planificate. Odata identificat publicul tinta - in primul rand consumatorii specifici ai unui produs (pentru papusi, de exemplu, copii intre 4 si 10 ani, mai ales fete) - ramane ca echipa noastra de creatie sa raspunda la intrebarea "Care este mesajul optim pentru acea categorie de public?" O metoda buna de a raspunde cu succes este de a ne pune in pielea celor carora ne adresam. Astfel vom afla informatii pretioase despre cum percep piata, mediile de comunicare si divertisment, si, detaliu important pentru efortul de plasament si promovare, care sunt mediile pe care ei le prefera (nu ar fi o idee prea buna sa plasezi un spot pentru papusi in timpul unui meci de fotbal).


Mesajul potrivit pentru o campanie publicitara este de fapt factorul cel mai important pentru succesul acesteia. Un mesaj convingator trebuie sa fie scurt, usor de retinut, inovativ si informativ. Un factor cheie care trebuie ales/identificat cu grija este tonul care transpare din mesaj impreuna cu imaginea vizuala a strategiei publicitare (amuzant, persuasiv, informativ, elitist, profesionist, romantic, ilustrativ, nonconformist etc.). Acesta va armoniza si/sau clarifica personalitatea companiei.


Aceste elemente cheie sunt cele care pun bazele unei campanii de advertising bine realizata in care clientul nostru va fi cea mai importanta si relevanta sursa de informatii. Misiunea hatline este de a planifica corect o campanie in urma cercetarii specifice si unui briefing detaliat cu beneficiarul acesteia. Rezultatul va fi identificarea precisa a publicului tinta, a mediilor adecvate de comunicare, a imaginii si personalitatii de comunicat si mijloacelor de promovare si plasament. Mai departe - efortul logistic de promovare si plasament al campaniei dumneavoastra va invitam sa il incredintati profesionistilor hatline.